Klienci i przykładowe projekty

Dotychczas pracowałyśmy dla:

AchieveGlobal, AIG Bank, Avon Cosmetics, Avon Operations, Bank BGŻ, Bank Zachodni WBK, Bumar Amunicja, Citibank, Coca-Cola, Edica, Edipresse, Egis, Ernst & Young, Ernst & Young Academy of Business, Glaxo, Hutchinson, ING Usługi Finansowe, Johnson & Johnson, Kaefer, Lucent Technologies, Mercedes Benz, Microsoft, Nordea Bank, Philip Morris, PLL LOT S.A., Polski Holding Obronny, Proama, Provident, Raiffeisen Bank, Rettig Heating, Reuters, Seita, Skandia, Wars S.A., Whirlpool, Wprost, TPSA, Xelion

Impel S.A., Impel Cleaning, Zakłady Energetyczne Płock, Daewoo Polska, Polski Holding Obronny, Wars S.A, PLL LOT S.A.

PRZYKŁADOWE PROJEKTY:

PLL LOT S.A.  lot-referencje0001

  • program rozwoju przywództwa – team coaching z Zarządem, upward feedback dla dyrektorów, warsztaty dla wszystkich menedżerów
  • audyt procesu rozwoju pracowników, stylu zarządzania oraz wybranych aspektów kulturowych w organizacji – opracowanie rekomendacji zmian niezbędnych z punktu widzenia wsparcia dla realizacji nowej strategii rozwoju firmy
  • udział w transformacji funkcji HR w zakresie rekomendacji przedstawionych po audycie
  • facylitacja procesu opracowania nowej misji firmy oraz kluczowych wartości i postaw
  • opracowanie i wdrożenie modelu kompetencji opartego na misji i wartościach
  • opracowanie i wdrożenie systemu zarządzania efektywnością pracy – opartego na MBO i ocenie kompetencje
  • optymalizacja narzędzi IT wspierających system zarządzania efektywnością pracy, oceny i rozwoju pracowników, w oparciu o platformę SAP Success Factors – koordynacja wdrożenia od strony HR – wdrożenie nagrodzone SAP INNOVATION AWARDS
  • realizacja warsztatów wdrożeniowych (m.in. z zakresu MBO, oceny, rozwoju i prowadzenia rozmów rozwojowych, systemu SAP Success Factors)
  • badanie kompetencji metodą A&DC – audyt potencjału i plany rozwoju (projektowanie i realizacja)

WARS sp. z o.o.

  • opracowanie i wdrożenie modelu kompetencji menedżerskich
  • badanie kompetencji menedżerów metodą A&DC – projektowanie badania, audyt potencjału i plany rozwoju dla uczestników
  • wsparcie Zarządu w budowaniu zaangażowania pracowników w realizację celów strategicznych (praca warsztatowa nad przełożeniem ich na cele i działania operacyjne, w ramach większego spotkania w zakresie komunikacji nowej strategii firmy)
  • zaprojektowanie i wdrażanie systemu zarządzania przez cele (MBO) – narzędzia, warsztaty uzgadniania i korelacji celów, warsztaty umiejętności angażującego formułowania celów i ich monitorowania

EY ACADEMY OF BUSINESS

Realizacja warsztatów i szkoleń z zakresu umiejętności menedżerskich m.in. – coachingowy styl zarządzania, skuteczne motywowanie, asertywna komunikacja z podwładnymi, zarządzanie emocjami w ramach współpracy z EY Academy of Business.

REFERENCJE:

 referencje_pll_lot

referencje_mercedesreferencje_ingreferencje_ey