DLA ORGANIZACJI I OBSZARU HR

STRATEGICZNE I OPERACYJNE DORADZTWO PERSONALNE

AUDYT W ZAKRESIE EFEKTYWNOŚCI: 

  • stylów zarządzania i skuteczności przywództwa
  • procesu i metod rozwoju kompetencji
  • procesu zarządzania personelem
  • współpracy wewnętrznej
  • działania obszaru personalnego

Opracowanie rekomendacji i konkretnych rozwiązań systemowych do wdrożenia w tym założeń strategii personalnej wspierającej realizację celów biznesowych firmy.

Wsparcie we wdrażaniu niezbędnych zmian.

KULTURA ORGANIZACYJNA ODPOWIEDNIA DO STRATEGII

  • Zdefiniowanie wartości i pożądanych postaw, wspierających realizację misji i strategii
  • Zbudowanie modelu kompetencji w oparciu o misję, wartości i pożądane postawy oraz jego implementacja
  • Wsparcie w zmianie kultury organizacyjnej lub jej wybranych elementów, adekwatnie do potrzeb biznesowych firmy
  • Standaryzacja zachowań pracowników w kluczowych procesach biznesowych

ZWIĘKSZANIE ZAANGAŻOWANIA PRACOWNIKÓW

  • Realizacja lub koordynacja badania zaangażowania pracowników
  • Przeprowadzenie warsztatów, grup focusowych, wywiadów pogłębiających analizę wyników
  • Przygotowanie rekomendacji działań naprawczych i rozwojowych
  • Wsparcie przy wdrażaniu przyjętych działań

MODELE KOMPETENCYJNE BUDOWANE W OPARCIU O MISJĘ I WARTOŚCI FIRMY

  • Misja, wizja, wartości i strategia – co mówią na temat potrzebnych kompetencji?
  • Czy system rozwoju w firmie sprzyja budowaniu niezbędnych kompetencji i co zrobić, aby tak było?
  • Jaki model kompetencji będzie adekwatny dla firmy? (wywiady, focus grupy, ankiety)
  • Wdrożenie modelu do systemów działających w firmie (konferencje, warsztaty wdrożeniowe).

SYSTEM ZARZĄDZANIA EFEKTYWNOŚCIĄ PRACY

  • Architektura systemu – co ma się w nim znaleźć, aby pomagał zwięszać efektywność pracy i wspierał pracowników w rozwoju?
  • Nic o nas bez nas – czyli jak zbudować zaangażowanie interesariuszy systemu?
  • Nie tylko raz w roku – czyli wzmacnianie świadomości znaczenia bieżącej i wzajemnej informacji zwrotnej.
  • Wdrożenie systemu – warsztaty, webinary, spotkania indywidualne i grupowe, szkolenia, eventy wspierające… – czyli komunikacja i budowanie świadomości.
  • Żeby system żył – stworzenie mechanizmów powtarzalności i doskonalenia.

ZARZĄDZANIE TALENTAMI

  • Określenie celów wdrożenia systemu zarządzania talentami (sukcesja, HPO – high potentials, ścieżki eksperckie)
  • Zdefiniowanie „Kim jest talent?“ w konkretnej organizacji
  • Opracowanie i wdrożenie procesu identyfikacji talentów
  • Opracowanie systemu motywowania, rozwoju i utrzymania najbardziej utalentowanych ludzi w firmie